Portfolio

FACEBOOK: Work & Profit Agencja Pracy Tymczasowej

Celem prowadzenia fanpage’a Work&Profit Agencja Pracy Tymczasowej jest pozyskanie pracowników. Wszystkie działania prowadzone są organicznie (bez reklamy płatnej).

Moim zadaniem jest budowanie strategii organicznych działań na Facebooku. Tworzenie i planowanie contentu: grafik, infografik, tekstów. Republikacja treści w odpowiednich grupach.

Dzięki odpowiedniej strategii oraz cyklicznym działaniom organicznym (nie są to płatne kampanie), co miesiąc pozyskuję średnio 60 nowych obserwujących, a ilość wiadomości wzrosła o 1000% już po miesiącu. Z każdym miesiącem cyklicznych działań, jakie wykonuję, zainteresowanie wciąż wzrasta.

FB: yabooshko – drogeria ekologiczna IG: yaboshko.drogeria

Celem prowadzenia fanpage’a yabooshko – drogeria ekologiczna jest budowanie zaangażowanej społeczności i informowanie o charytatywnych akcjach sklepu internetowego.

Osobiście zajmuję się wszystkimi działaniami marketingowymi drogerii. Od koncepcji, poprzez wykonanie, aż do analizy statystyk oraz wyników. Poza organicznymi działaniami obsługuję również kampanie płatne.

W ramach marketingu tworzę content na Facebooku oraz Instagramie, a także zajmuję się marketingiem influencerskim.

Pozostałe profile firmowe, prowadzone przeze mnie na Facebooku:

Pozostałe profile firmowe, prowadzone przeze mnie na Instagramie:


OPINIA KLIENTKI

,,Dzięki Twoim działaniom ruch w wiadomościach się zrobił, a na tym nam zależało. Jak kiedyś było 5 do 10 wiadomości na miesiąc, to teraz nawet kilka dziennie.”


Swoim Klientom zapewniam kompleksowe usługi. W związku z tym współpracuję z utalentowaną i doświadczoną fotografką Pauliną Maj. Paula ma już za sobą sesje produktowe oraz wizerunkowe w wielu branżach. Pracujemy razem, aby stworzyć spójny wizerunkowo content.

W ramach prowadzenia firmowego profilu w social mediach oferuję profesjonalną sesję zdjęciową. W zależności od charakteru firmy mogą być to zdjęcia:

✔ produktowe

✔ wizerunkowe

✔ biznesowe

Jesteśmy w stanie przyjechać do Klienta lub zrobić klimatyczne zdjęcia w domowym studio Pauli.

PROWADZENIE FIRMOWEGO BLOGA: Sauna Supine

W ramach prowadzenia firmowego bloga pierwszym krokiem, jaki podejmuję jes opracowanie tematów ciekawych oraz wartościowych dla grupy odbiorców. Następnym etapem jest research, czyli znalezienie merytorycznych artykułów w internecie i po prostu nauka na dany temat (osobiście uwielbiam szukać ciekawostek z Waszych branż 🙂 ).

Po przygotowaniu gotowego tekstu wysyłam go Klientowi do akceptacji i tworzę spójne i ciekawe grafiki na bloga.

Prowadzenie bloga firmowego ma kilka celów:

budowanie pozycji eksperta w swojej branży

✔ odpowiadanie na najczęściej zadawane pytania oraz wątpliwości Klientów

✔ pozyskiwanie ruchu na stronie przez organiczne pozycjonowanie w wyszukiwarce Google

ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Celem napisania artykułu sponsorowanego jest wypromowanie usług Specjalisty poprzez odpowiednie wykorzystanie słów kluczowych, podanych przez Zleceniodawcę.

Najczęściej artykuł w treści ma link, który przekierowuje na stronę Specjalisty. Taki zabieg wpływa na pozycjonowanie docelowej strony internetowej.


PORTFOLIO COPYWRITERA, czyli moje najciekawsze artykuły i inne (równie ciekawe) teksty

Wpis gościnny dla portalu GoodContent.pl: TOP 10 bezpłatnych narzędzi online ułatwiających pracę copywritera

Artykuł sponsorowany z branży moda: Polski producent toreb, worko-plecaków, kosmetyczek i nerek realizuje swoje i nie tylko swoje marzenia – znasz już PROPS?

Artykuł sponsorowany z branży architektura: Co lepsze – usługi architekta czy kupno gotowego domu?

Prowadzenie firmowego bloga z branży meblowej: Stoliki kawowe z kamiennym blatem

Paczka tekstów na stronę internetową z branży budowlanej (fotowoltaika i ogrzewanie podczerwienią): Tanie ogrzewanie domu

Paczka tekstów na stronę internetową z branży informatycznej: HoSt-IT Usługi informatyczne