Checklista profesjonalnego fanpage’a

Jak stworzyć profesjonalny, firmowy fanpage? Jak zrobić dobre wrażenie w portalu społecznościowym? Zaprezentuj swoją firmę od najlepszej strony na Facebooku. Odhacz wszystkie checkboxy!

Co odróżnia profesjonalne fanpage’e od tych prowadzonych w stylu “byle coś wrzucić na Facebooka”? No właśnie profesjonalizm! Niezależnie od tego, czy zakładasz nowy, firmowy fanpage, czy prowadzisz profil już od jakiegoś czasu – pobierz przygotowaną checklistę i zrób dobre wrażenie na Klientach w social mediach.

Przygotowałam checklistę, dzięki której profil Twojej firmy będzie się dobrze prezentował na Facebooku. Z pomocą listy nie zapomnisz o wypełnieniu najważniejszych informacji, a Klient będzie miał ułatwioną drogę do Twoich produktów lub usług.

Checklista stworzenia firmowej strony na Facebooku podzielona jest cztery, główne tematy.

  1. Pierwsze wrażenie – czyli jak Cię widzą, tak Cię piszą. Czy osoba odwiedzająca profil social media od razu będzie wiedziała, czym zajmuje się Twoja firma? Co oferuje? Jakie problemy rozwiązuje? Czy bez problemu wykona wybraną przez Ciebie czynność poprzez przycisk CTA (call to action)?
  2. Kluczowe dane firmy – uwaga! Ten temat jest ważny nie tylko podczas tworzenia nowego fanpage’a. Nawet jeżeli profil Twojej firmy ma już długą, siwą brodę – koniecznie sprawdź, czy wszystkie dane teleadresowe są nadal aktualne.
  3. Posty na fanpage’u – obiektywnie zerknij na posty i spróbuj ocenić ich atrakcyjność zarówno pod kątem wizualnym, jak i merytorycznym. Nie jest to proste, ale na liście w tym temacie znajduje się kilka punktów, które na pewno ułatwią Ci spojrzenie z perspektywy.
  4. Komunikacja z Klientem – sprawdź podstawowe elementy, takie jak messenger, komentarze, recenzje.

Gotowa checklista prowadzenia firmowej strony na Facebooku pozwoli Ci zaoszczędzić czas i pieniądze.

Oferuję Ci gotową listę, dzięki której sprawdzisz, poprawisz, wprowadzisz najważniejsze informacje dotyczące Twojej firmy na Facebooku. Klient, odwiedzający Twoją stronę w portalu społecznościowym od razu zauważy, że firma jest profesjonalna, dzięki czemu szybciej podejmie decyzję o zakupie.